American Horror Story 6×01

Avȃnd ȋn vedere că mă pregătesc să văd episodul doi din noul sezon American Horror Story și doresc să mă ocup de acest blog de-acum, iar o parte componentă importantă să fie cronici de filme și seriale, am zis că ar fi potrivit să ȋncep cu ȋnceputul și să scriu rapid despre primul episod al mult așteptatului nou sezon American Horror Story.

Și cȃnd spun mult așteptat ma refer la așteptat de mine și pregătită să fiu surprinsă. Țin minte ca ȋnainte să ȋl văd am văzut titlul ultimului episod din sezonul 5: „Be Our Guest” și am avut vaga impresie că „măi, eu nu am văzut acest ultim episod!”, eram ferm convinsă că ȋn ultimul episod a fost ucis personajul lui Lady Gaga si al amantului ei, interpretat de Matt Bomer, dar părea că ar fi fost anteriorul: „Battle Royale” suna mai potrivit, cum mă puteam convinge altfel decȃt revăzȃndu-l? Evident că ȋl văzusem și pe ultimul, ȋn timp ce ȋl vedeam ȋmi aduceam aminte ca da: Sarah Paulson revine ȋn dublu rol, iar John se chinuie sa moară pe teritoriul hotelului pentru a rămȃne fantomă acolo – tough luck.
Cu acestea fiind spuse, și cu chipul lui Wes Bentley ȋn minte (căci am văzut „The Final Girl” aseară) aștept cu nerăbdare să ȋl văd si ȋn noul sezon pentru că i-am văzut numele la ending credits. Atenție spoiler ahead!

Episodul debutează cu frumoasa Lily Rabe ca Shelby – mi-a fost dor de ea, ȋn sfȃrșit nu mai arată ca un hillbilly – apoi observăm că de fapt ea povestește o ȋntȃmplare ȋn care protagonistă este Sarah Paulson alături de Cuba Gooding Jr. Cȃnd a spus „she wasn’t” eu am crezut ca ȋnainte ea arăta ca Lily și acum arată ca Sarah, pentru ca pe iubitul ei nu-l arătaseră ȋncă, so tricky there, de fapt se refereau la faptul că pierduse copilul.

ahs-6-1

Pȃnă acum totul arată bine, pare o reconstituire mai mult, ciudat de parcă ar fi un documentar și ei povestesc iar ȋn paralel arată reconstituirea dar de fapt ăsta este serialul nostru plin de scary and delicious things, povestirea „personajelor reale” dă un vibe de „inspirat din fapte reale”, ceea ce am ȋnțeles că e  –  știam vag ce e Roanoke și nu știam că despre asta este noul sezon – nu prea ȋmi stă ȋn caracter să caut obsedant despre ce va fi un următor sezon dintr-un serial preferat așa cum am văzut că dispera toată lumea pe social media.

Mai departe sunt două-trei incidente majore, cel cu cada, care m-au dus cu gȃndul la fantome, iar al doilea incident cel cu ploaia de dinți ar fi tot fantome. Ȋnsă al treilea este clar o farsă sau acei hillbillies care ȋncearcă să ȋi convingă să plece sau un cult, deși ar putea fi fantome ce pot face asta ȋn planul real, pentru că aici este AHS și orice este posibil. Acum că știu că e despre Roanoke, presupun că este colonia fantomă, pare atȃt de sobru si boring, oare cum vor putea să introducă toți actorii mei preferați și ce roluri delicioase le poate oferi ȋncȃt să ȋntreacă ce au fost pȃnă acum?

roanoke

Am văzut la sfȃrșit: Kathy Bates, Evan și Wes, I so very much miss the old season mai ales că am făcut greșeala de a revedea ultimul episod, I will so miss my f*ed up ghosts and vampires, but then again, așa se ȋntȃmplă in American Horror Story, and that’ș the fun of it.

Leave a Reply

